Cytryny w rumie

cytryny w rumie (2)

Nigdy nie przepadałam za herbatą z cytryną. Serio.

Aż tu nagle pewnego dnia trafił w moje ręce sympatyczny słoik z cytrynkami w rumie. Rety jak mi posmakowało!!!

Parę dni temu postanowiłam sobie sama zrobić taki magiczny słoiczek.

No i cóż mogę dodać. Herbata dostałą niezłego kopniaka!!

Polecam na zimowe dni!

Składniki na słoik 0,5 l:

  • 3 cytryny
  • 200ml rumu (u nas Golden Rum)
  • 2 łyżki cukru

Cytryny sparzyć wrzątkiem i porządnie wyszorować. Pokroić w plastry. Cukier wrzucić do rumu i wymieszać. Plasterki cytryn wrzucić do słoiczka i zalać rumem. (Odrobina rumu mi się nie zmieściła, więc wylądowała od razu w herbacie:-)

Słoik odstawić na 2 dni do lodówki.

Plasterki cytryn wrzucać do herbatki, dolewając sobie odrobinę syropu.

Kasia

cytryny w rumie (1)

cytryny w rumie (3)

